• Zwroty i reklamacje

Procedura zwrotu

Zmieniłeś zdanie w sprawie zakupu? Nie udało Ci się trafić z prezentem i chcesz go zwrócić?

Spokojnie! W ŚWIECE.WOSKI.PO_PROSTU bez problemu możesz zwrócić  swoje zamówienie do 14 dni od jego otrzymania.


Nasza procedura zwrotu wygląda następująco:

Krok 1. - wypełnij formularz

Pobierz, a następnie wydrukuj i wypełnij formularz dokładnie.  Znajdziesz go poniżej:

FORMULARZ ZWROTU TOWARU

Krok 2. - spakuj produkt i dołącz do niego formularz

Zapakuj bezpiecznie produkt, który chcesz zwrócić, a razem z nim do paczki włóż także wypełniony formularz - jest on niezbędny do dokonania zwrotu.


Krok 3. - odeślij produkt do ŚWIECE.WOSKI.PO_PROSTU

Spakowany produkt wraz z formularzem, wyślij w dowolny sposób do ŚWIECE.WOSKI.PO_PROSTU, adresując przesyłkę następująco:

ŚWIECE.WOSKI.PO_PROSTU

ALEKSANDRA WODZYŃSKA-WÓJCIK

Władysława Stanisława Reymonta 29/17

96‐100 Skierniewice


Krok 4. - poczekaj na zwrot wpłaty

Kiedy Twoja przesyłka do nas dotrze, sprawdzamy odesłany produkt i jeśli wszystko się zgadza, dokonujemy zwrotu należności .

Zwroty są realizowane w takiej samej formie, jak płatność za zamówienie (zwrot przez SkyPay lub jako przelew), w ciągu 14 dni od momentu kiedy otrzymamy od Ciebie paczkę.

Zwrócimy Ci koszty przesyłki, które poniosłeś podczas zakupu zamówienia.

Koszt wysłania przesyłki do nas leży już po Twojej stronie ;)

 

Procedura reklamacji

Zakupiona u nas świeca jest uszkodzona albo ma inny niż zamawiany zapach?

Napisz do nas na biuro@swiecewoskipoprostu.pl w tytule maila pisząc „Reklamacja”

W treści maila koniecznie podaj :

- nr zamówienia

- datę jego złożenia

- dokładny opis problemu

- zdjęcia uszkodzeń

Tak szybko , jak będzie to możliwe zaproponujemy rozwiązanie danego problemu. Nie zajmie nam to dłużej niż 14 dni