-
Zwroty i reklamacje
Procedura zwrotu
Zmieniłeś zdanie w sprawie zakupu? Nie udało Ci się trafić z prezentem i chcesz go zwrócić?
Spokojnie! W ŚWIECE.WOSKI.PO_PROSTU bez problemu możesz zwrócić swoje zamówienie do 14 dni od jego otrzymania.
Nasza procedura zwrotu wygląda następująco:
Krok 1. - wypełnij formularz
Pobierz, a następnie wydrukuj i wypełnij formularz dokładnie. Znajdziesz go poniżej:
Krok 2. - spakuj produkt i dołącz do niego formularz
Zapakuj bezpiecznie produkt, który chcesz zwrócić, a razem z nim do paczki włóż także wypełniony formularz - jest on niezbędny do dokonania zwrotu.
Krok 3. - odeślij produkt do ŚWIECE.WOSKI.PO_PROSTU
Spakowany produkt wraz z formularzem, wyślij w dowolny sposób do ŚWIECE.WOSKI.PO_PROSTU, adresując przesyłkę następująco:
ŚWIECE.WOSKI.PO_PROSTU
ALEKSANDRA WODZYŃSKA-WÓJCIK
Władysława Stanisława Reymonta 29/1796‐100 Skierniewice
Krok 4. - poczekaj na zwrot wpłaty
Kiedy Twoja przesyłka do nas dotrze, sprawdzamy odesłany produkt i jeśli wszystko się zgadza, dokonujemy zwrotu należności .
Zwroty są realizowane w takiej samej formie, jak płatność za zamówienie (zwrot przez SkyPay lub jako przelew), w ciągu 14 dni od momentu kiedy otrzymamy od Ciebie paczkę.
Zwrócimy Ci koszty przesyłki, które poniosłeś podczas zakupu zamówienia.
Koszt wysłania przesyłki do nas leży już po Twojej stronie ;)
Procedura reklamacji
Zakupiona u nas świeca jest uszkodzona albo ma inny niż zamawiany zapach?
Napisz do nas na biuro@swiecewoskipoprostu.pl w tytule maila pisząc „Reklamacja”
W treści maila koniecznie podaj :
- nr zamówienia
- datę jego złożenia
- dokładny opis problemu
- zdjęcia uszkodzeń
Tak szybko , jak będzie to możliwe zaproponujemy rozwiązanie danego problemu. Nie zajmie nam to dłużej niż 14 dni